Герб Украины Допомога ЗСУ ЗСУ
  • Доставка по Украине за 2 дня
  • Оплата после просмотра
  • Только люкс качество 1:1
В корзине нет товаров
Товары в корзине

Наручний годинник і селебрітіз: що і чому вони носять

в список новостей

Протягом століть люди створювали годинники не лише як аксесуари для вимірювання часу. Це ще й технічно складний витвір мистецтва, а також символ багатства власника. Годинники виготовляють з дорогоцінних металів, прикрашають діамантами і в результаті їх вартість підвищується до десятків мільйонів доларів.

Який найдорожчий годинник у світі

Graff Diamonds Hallucination – модель, яка коштує колосальні 55 млн. доларів США. Це крихітний кварцевий годинник, розташований посеред платинового браслета, інкрустованого 110 каратами діамантів. Блакитні, жовті, рожеві камінчики підібрані так, щоб браслет здавався суцільною природною бруківкою, викладеною з дорогоцінного каміння. 

Hallucination випущено компанією Graff Diamonds. Автор ідеї - Лоуренс Графф, голова правління корпорації. Імовірно, ця найдорожча модель досі не покидала стін корпорації-виробника, оскільки повідомлень про їх купівлю у великих ЗМІ не було.

Найдорожчий годинник на руці знаменитості

Таким вважається модель Rolex Daytona, яку помітили на руці актора та автогонщика Пола Ньюмана. У 1968 році годинник замовила його дружина і попросила вигравірувати на корпусі напис «Веди обережно». Rolex Paul Newman Daytona Ref. 6239 було продано на аукціоні за 18,7 млн. доларів США. Знаменитий циферблат цієї моделі отримав у народі назву «циферблат Пола Ньюмана».

Годинник Rolex Daytona
Годинник Rolex Daytona

Що носять знаменитості

Всі годинники, які папараці помічають на зап'ясті тих чи інших селебрітіз, можна умовно розділити на три групи:

  • моделі в єдиному примірнику, створені на замовлення;
  • годинник із дуже лімітованої колекції;
  • годинник від відомого виробника, випущений великим тиражем.

Наприклад, у 9 жовтня 2023 року сина найбагатшої людини Індії Аната Ам'яні помітили в унікальному годиннику Patek Philippe Nautilus Travel Time 5900/1422G «Emerald». Цей годинник випустили лімітованою колекцією з 8 екземплярів. Про годинник Амбані, повідомили, що чоловік придбав їх за 1,5 млн доларів США. Така ж модель була помічена роком раніше на руці актора Марка Волберга. Ринкова ціна – 1,9 млн. доларів США.

Боксер Олександр Усик був помічений у годиннику Rolex GMT-Master Batman. Це не така дорога модель, як Nautilus Travel Time, але він вважається модним серед знаменитостей.

Rolex GMT-Master випускається з 1954 року. Batman – найновіше доповнення до колекції. Годинник оснащений синьо-чорним керамічним безелем Cerachrom. Прізвисько «Бетмен» отримано моделлю через колір – чорний циферблат із сіро-синім відтінком на сталевому корпусі. Модель випустили у 2013 році за номером 116710BLNR.

Характеристики моделі:

  • діаметр корпусу – 40 мм;
  • матеріал: steel Oystersteel (нержавіюча сталь 904L);
  • безель: Cerachrom, синій та чорний;
  • кристал: сапфір із збільшувальною лінзою;
  • браслет: "устриця" або "ювілейний";
  • калібр: 3186 чи 3285;
  • водонепроникність: 100 метрів;
  • ціна: близько 18 700 €.

До речі, Олександр Усик переміг Даніеля Дюбуа і відстояв чемпіонські титули у надважкій вазі 26 серпня 2023 року. Вітаємо нашого чемпіона!

Годинник Rolex GMT-Master
Годинник Rolex GMT-Master

Чому один годинник виявляється популярнішим за інший

Наручний годинник – це соціальний товар. Він не тільки показує час, але ще й розповідає оточенню про статус власника, його смак і звички. Припустимо, ви приїхали до ресторану на золотому Роллс-Ройсі, але він залишиться на парковці перед закладом, і ніхто в залі не зможе оцінити, наскільки ви успішні. А годинник вартістю з Роллс-Ройс зможе це продемонструвати. Тому дуже часто годинник стає не тільки аксесуаром чоловічого костюма, а й елементом, за допомогою якого людина може позначити власну індивідуальність.

Крім ціни, на його популярність впливає медійна реклама. Важко не погодитися, що на запитання яка найвідоміша модель годинника, більшість людей відповість — Rolex. Якби Ролекс не був сьогодні такий відомий, то, мабуть, ціни на їхні товари теж впали б. Популярність — це фактор, що підвищує вартість.

Стати відомим бренду допомагають різні фактори, у тому числі знаменитості, яких помітили у годиннику певної марки. А якщо це не допомагає, то компанії вдаються до епатажніших маркетингових компаній. Наприклад, Hublot. Їх годинник носить Берні Екклстоун, почесний президент Formula One Management і фактичний керівник «Формули 1» до 2017 року.

Якось у 2010 році Берні пограбували на вулиці. Забрали годинник та гроші. Своє фото із синцем під оком Барні відправив до офісу Hublot і запропонував їм використовувати його в рекламній компанії бренду зі слоганом: «Погляньте на що люди готові заради Hublot». Чи вдалося компанії підняти рівень впізнаваності бренду ми не знаємо, але вони точно зуміли познайомити зі своєю продукцією людей, які раніше не цікавилися годинниками, натомість регулярно читали газети з новинами.

Автор

Ілля Логінов - колекціонер вінтажних моделей Patek Philippe та Rolex, експерт-гемолог, експерт по годинниках та консультант.


Коментарии:
Свернуть
Наверх