Герб Украины Допомога ЗСУ ЗСУ
  • Доставка по Украине за 2 дня
  • Оплата после просмотра
  • Только люкс качество 1:1
В корзине нет товаров
Товары в корзине

ТОП-10 подарунків для коханих на 14 лютого

в список новостей

Чоловікові важче купити подарунок, ніж жінці, тому що здається начебто все, що йому дарували, лежить без діла і припадає пилом. У цьому впевнена частина жінок у різних країнах. Тому продавці-консультанти пропонують робити хлопцям практичні подарунки. Купуйте йому на 14 лютого щось, що відповідає особистим інтересам.

Найпопулярніші чоловічі хобі

У кожній країні список коригується відповідно до національних інтересів, але найчастіше чоловіки захоплюються:

Спортом. Футбол, баскетбол та інші види спорту приваблюють людей різного віку. Одні полюбляють приймати участь у змаганнях, але більшість лише спостерігає футбольні матчі. Тому їм сподобаються квитки на гру улюбленої команди, якщо в цей час відбувається турнір, у якому команда бере участь. Іншим можна замовити незвичайні аксесуари: келихи з логотипом улюбленої команди чи футболку. Тим, хто любить читати, здаються цікавими мемуари, написані улюбленим гравцем, суддею або іншим автором.

Брендові чоловічі футболки
Брендові чоловічі футболки

Іграми. У період технічного прогресу популярність ігор серед чоловіків різко зросла. У 2020 році 59% всіх хлопців віком від 20 до 43 років визнавали, що іноді грають у комп'ютерні ігри. Цей факт пов'язаний із безліччю корисних подарунків: 

  • зручне геймерське крісло;
  • нова відеокарта;
  • геймерська мишка;
  • новий ігровий патч;
  • аксесуари для персонажа (зброя, їздові тварини). 

Хлопці зрадіють сувенірним аксесуарам, що нагадують про улюблену гру. У списку з'являються чашки, ручки, блокноти, футболки та кепки з логотипом певної фракції. Для тих, хто віддає перевагу настільним іграм, магазини також пропонують великий вибір товарів. Це особливо важливо, якщо ви любите збиратися вдома разом із друзями.

Читанням. Вважається, що покоління 20-річних мало читає. Але насправді, більше 67% чоловіків прочитало щонайменше 1 книгу на рік, а значить друзям та коханим варто замовляти книжкову продукцію за темами, які їх цікавлять. У продажу також зустрічаються подарункові видання у багатому оформленні. Замовляйте та даруйте їх до ювілейних подій.

Приготування їжі на грилі. Поїздки на природу – чудове літнє проведення часу. Навіть ті чоловіки, які не ходять у походи, виїжджають на природу із сім'ями та друзями. Тому їм знадобляться меблі для кемпінгу, намети, мангали, посуд для приготування обіду на природі, туристичні аксесуари, тощо.

Вибираючи подарунок, жінки враховують вік чоловіка. Підлітки та молодь активно займаються спортом. Тому хлопцеві можуть знадобитися кросівки, спортивний костюм, фітнес-браслет, бездротові навушники, щоб слухати музику під час занять. Літній чоловік може захоплюватись риболовлею і зрадіє новій вудці та аксесуарам для лову риби.

Який подарунок бажають чоловіки та жінки

Якщо вірити статистиці, то 1/3 жінок згодна на подарунок, що складається з листівки, шоколаду та квітів (34%). Майже стільки ж згодні на вечерю у ресторані (33%). Чоловіків рідко цікавить щось із перерахованого, але з листівкою згодні 27% хлопців. Ще 23% будуть раді гарній вечері на День святого Валентина.

Кросівки - чудовий подарунок на День святого Валентина
Кросівки - чудовий подарунок на День святого Валентина

Серед інших подарунків переваги розподіляються так:

  • коштовності та прикраси – 25% жінок та 7% чоловіків;
  • їжа (подарункові кошики) або просто святкова вечеря – 22% та 17% відповідно;
  • одяг – 16% та 8%;
  • щось зроблене своїми руками – 15% та 10%;
  • вино та інші алкогольні напої – 15% та 12%;
  • електроніка – 11% та 13%;
  • нічого – 15% та 21%%
  • не впевнені в тому, що хотіли б отримати – 9% та 11%.

Побіжно поглянувши на статистику, ви легко переконаєтеся в тому, що хоч би яким був ваш вибір, його розділить з вами 10-15% осіб, а решта вибере інший тип подарунка. Тому не варто шукати найправильніший варіант. Проаналізуйте інтереси вашого хлопця та купіть йому те, що хочеться отримати саме йому.

Побажання щодо подарунку у різних поколінь на День Святого Валентина

Бейбі-бумери (1946–1964 р.н.). Їхній топ-3 очолює листівка (39%), за нею йдуть квіти та святковий обід (34%), а потім шоколад та цукерки (29%). Для покоління X (1965-1981 р.н.) список очолює святковий обід/вечеря – 42%, за ним із невеликим відривом йдуть квіти (39%), шоколад, цукерки та листівка – по 37%. У мілленіалів (1982-1999 р.н.) список очолюють шоколад та цукерки (38%). За ними йдуть квіти (34%) та святкова вечеря у ресторані (32%).  Покоління Z внесло до переліку незначні корективи: шоколад (42%), квіти – 35%, вечеря, приготована коханою дівчиною – 34%.

Тим, хто схиляється у бік іншого типу подарунка, потрібно враховувати, що вони отримують меншу аудиторію. Наприклад, електроніка. Їй віддає перевагу 16% представників покоління Z, 14% мілленіалів, 12% покоління X та 6% бейбі-бумерів. Персоналізовані подарунки (кухоль з власним фото, рамка для сімейної фотографії) порадують 18% покоління Z, 20% мілленіалів, 16% покоління X та 9% бейбі-бумерів.

Автор

Катерина Глібова - персональний стиліст, психолог-колорист, спікер міжнародних конференцій по моді та дизайну, а також постійний редактор модних блогів.


Коментарии:
Свернуть
Наверх